Subject: RE: Teavitus tubakatoodete maksumärkide kujunduse muutmisest
From: "Raiko - EasySmoke E-Sigaretid" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Date: Fri, 10 May 2024 10:40:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas te absoluutselt PEATE saatma neid kirju nii, et kõik emaili aadressid on 
kõigile nähtavad? Jubedalt mingeid pakkumisi ja spämmi saan nüüd epostile.

Päikest

RAIKO ÄÄRO

CEO | EasySmoke E-Sigaretid

 <https://www.facebook.com/easysmoke.ee/> 
<https://www.linkedin.com/in/raiko-%C3%A4%C3%A4ro-6bb7aa118/> 
<https://www.youtube.com/c/EasySmokeVapeShop>

Mobile:  <tel:+3725575656> +372 557 5656  Email: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Web:  <http://www.easysmoke.ee/> easysmoke.ee  Address: Gonsiori 32, 
Tallinn, Estonia

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 9, 2024 2:52 PM
To: Aleserk OÜ <[email-masked]>; Alpi Eesti OÜ <[email-masked]>; Amber 
Distribution Estonia OÜ <[email-masked]>; AS Prike 
<[email-masked]>; British American Tobacco Estonia AS 
<[email-masked]>; Cargo Handling AS <[email-masked]>; Damerx OÜ 
<[email-masked]>; Danneman Cigarrenfabrik GMBH <[email-masked]>; 
DSV Transport AS <[email-masked]>; E-Smoke OÜ <[email-masked]>; 
Estonian Logistic OÜ <[email-masked]>; Eugesta Eesti AS <[email-masked]>; 
Ganora OÜ <[email-masked]>; Grand River Enterprises GmbH 
<[email-masked]>; Gobacco OÜ <[email-masked]>; GSG 
Tobacco OÜ <[email-masked]>; Hall Trade OÜ <[email-masked]>; 
Hard AP OÜ <[email-masked]>; HRJ Production OÜ <[email-masked]>; 
Imperial Tobacco Estonia OÜ <[email-masked]>; Japan Tobacco 
International <[email-masked]>; Kants OÜ <[email-masked]>; Kõnelev 
Trumm OÜ <[email-masked]>; ME Group Baltic OÜ 
<[email-masked]>; Nano OÜ <[email-masked]>; Nicorex Baltic OÜ 
<[email-masked]>; Nordic Synergy OÜ <[email-masked]>; 
Nordista OÜ <[email-masked]>; Noy project OÜ 
<[email-masked]>; NP Central OÜ <[email-masked]>; Osama Eesti 
OÜ <[email-masked]>; Philip Morris Eesti OÜ <[email-masked]>; 
Rasa Trading Company AS <[email-masked]>; Reistmar OÜ <[email-masked]>; 
Sanitex Estonia OÜ <[email-masked]>; Sigari Maja OÜ 
<[email-masked]>; S.W.P. Distribution OÜ <[email-masked]>; 
Vape Group OÜ <[email-masked]>; Vapista OÜ <[email-masked]>; 
Vesipiip OÜ <[email-masked]>; Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>
Subject: Teavitus tubakatoodete maksumärkide kujunduse muutmisest

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Teavitus tubakatoodete maksumärkide kujunduse muutmisest

Registreerimise kuupäev: 09.05.2024

Registreerimise number: 5-1/2203-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.